Madeleine

12-12-12

Kategori: mitt liv

Jag ändrar frisyr hela tiden men nu har jag landat i något som kommer att bestå ett bra tag. Jag har permanentat det! Jag har fortfarande inte bestämt om jag tycker att det är snyggt eller inte men jag tror att jag tycker att det är rätt läckert. Nu syns inte ojämnheterna i alla fall! Utväxtfrisyrer är inte lätta att ha att göra med...
 
 
Jag ser lite ut som Magnus Uggla. Eller ett troll. Ha!
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
12-12-12 är datumet idag. Fin sifferkombination som vi aldrig mer kommer att få uppleva! Tydligen har det rått bröllop/förlovningshets idag för att det är många som vill ha dagens datum i sina ringar. Mycket förståeligt om man är en siffernörd! Men samtidigt, är inte varje dag unik i sig?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: