Madeleine

välkommen 2013!

Kategori: mitt liv

Tack för år 2012!
 
Det var ett intressant år, väldigt intressant, till och med. Mycket hände men dock ingen undergång och det tackar jag alla världens makter för. Ja, 2012 var ett bra år.
 
Bland annat så hände detta,
Jag...
-klippte håret kort
-gjorde en slutproduktion
-satt i juryn och tog in nya ettor
-åkte till Miami
-gjorde min första tatuering på Miami Ink
-besökte Orlando i Florida
-flyttade till Stockholm över sommaren
-var på min första riktiga festival
-färgade håret rött, blont, brunt och permanentade det
-prövade nya arbetsområden
-åkte till London helt själv
-började mitt andra år på Fridhem (flyttade till internatet)
-spelade man för första gången i en pjäs
-hade sångredovisning
-valde slutproduktion till våren
-fyllde 20 år
 
Och jag har lärt känna många nya fina människor! Tack för det! ♥
 
KOM IHÅG TILL MIG SJÄLV OCH TILL ALLA ANDRA;
Du kan mer än du tror, sätt igång och förverkliga dina ideér och drömmar. Och njut av det fina i livet!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: