Madeleine

nytt nytt nytt

Kategori: mitt liv

Jag hade mitt livs bästa nyårsafton. Den var så bra! Efter en kort visit i lägenheten begav sig Nina, jag, Bella, Sarah och Wayra till Lukas där vi åt mat och hade sällskapslekar. Tolvslaget firades ute på Stockholms gator, där vi tittade på de maffiga raketerna och det var så fruktansvärt vackert. Gick på fest, träffade Micke och fortsatte att festa fram till morgonkvisten. What a night. M-h-m!

Jag kom hem från Stockholm igår, i söndags träffade jag Sandra (fina, fina, Sandra) och sov där i två nätter. Vi gick runt på stan och tittade på teater på kvällen. Vi såg generalrepetitionen av Tjechovs pjäs "Lycka" på Stockholms Stadsteater. Det var den längsta pjäsen jag någonsin har sett! Mina knän ömmade.

Nu är jag som sagt tillbaka i Borås och ska ta det lugnt innan min avfärd på lördag. Ikväll ska jag och familjen gå på en lägenhetsvisning och sedan tänkte jag träffa en saknad vän.

God fortsättning!



Första bilden på 2012 var en suddig men glad en på Nina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: