Madeleine

det brusar och susar

Kategori: mitt liv

Förra veckan rullade av bara farten. En dag hade vi hade ett projekt vid sidan om skolan, jag gjorde mitt första speaker-jobb! Vi var ett gäng från klassen som tog gamla Rusty till en studio i Dalby där vi läste in några scener ur Fucking Åmål. Det var väldigt roligt, jag hade rösten som Agnes och Camilla.
 
Det blev lite fest, lite häng. Jag åkte till Malmö och träffade Josse. Fikade dyrt med latte och cheesecake, sedan gick vi på genrepet och såg Teaterrepublikens pjäs om Jimmie Åkesson.
 
 (Suzie var trött)
 
Vi hade också ett fint impro-café för skolan en kväll.
 Nu jobbar vi på med textprojekt 1, på måndag har vi redovisning. Tjoho.
 
 
Ikväll har vi tagit det lugnt. Ellen och jag gick på musikkonsert, bakade äppelmuffins och övade på vårt manus. Imorgon ska vi vara konfrencierer för säsongens första Ljus & Brus.
SPÄNNANDE...!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: